کد مطلب: 12633

گوگل گلس به شما می گوید که اطرافیانتان چه احساسی دارند!!

پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۸:۴۱

حس یکی از مهمترین شاخصه ها برای ایجاد ارتباط بین دو نفر می باشد، به خصوص زمانی که یک فروشنده می خواهد یک کالا را به شما عرضه کند بسیار برایش مهم است که مشتری به چه اندازه از کالای مورد نظر خود حس رضایت مندی دارد
حس یکی از مهمترین شاخصه ها برای ایجاد ارتباط بین دو نفر می باشد، به خصوص زمانی که یک فروشنده می خواهد یک کالا را به شما عرضه کند بسیار برایش مهم است که مشتری به چه اندازه از کالای مورد نظر خود حس رضایت مندی دارد، اگر فروشنده بتواند آنالیز دقیقی از حس مشتریان خود داشته باشد می تواند نحوه ی فروش خود را بهبود داده تا به سود بیشتری از کسب خود برسد حال گوگل گلس این کار را برای فروشنده انجام می دهد!

همین طور که از تاریخ عرضه ی گوگل گلس در بازار می گذرد توسعه دهندگان دنیای دیجیتال در صدد آن هستند که برنامه های که به وسیله ی این دستگاه قابل اجرا اند را بسازند و توسعه دهند، در همین راستا شرکتی به نام Emotient برنامه ای برای این دیوایس طراحی کرده است که آنالیز کننده ی احساسات انسان می باشد که به وسیله ی آن می توان فهمید که طرف مقابلتان نسب به اطراف و اشخاص دیگر چه حسی دارد،
یکی از مشخصات کسانی که به وسیله ی عینک گوگل جستجو و گشت و گزار می کنند این است که به احساسات دیگران نسبت به مکان ها،اشیاء، رستوران ها، مغازه ها و هر چیزه دیگری که در مورد آن در حال جستجو هستند اهمیت نمی دهند.
به همین خاطر مثلا وقتی که به دنبال یک رستوران در اطراف خود هستند وقتی از عینک گوگل در مورد پیدا کردند یک رستوران در نزدیکی مکانی که هستند سوال می پرسند نتیجه ی جستجو شاید زیاد باشد که کاربر گیج می شود، اما در اینجا است که برنامه ی " آنالیزگر احساسات " که بر روی گوگل گلس نصب می شود می تواند به کمک شخص بیاید.

در حقیقیت این اپلیکیشن از نظر این که بخواهیم صد در صد به آن اتکا کنیم نمی تواند گزینه ی خوبی باشد چون این آنالیز هایی است که بر روی افراد مختلف صورت گرفته و ذهن هر فرد از جنبه های مختلف و سلایق مختلف، متفاوت است و این یک قاعده ی یکتا برای همه ی افراد جامعه نیست.

در یک مصاحبه ی مطبوعاتی مدیر عامل شرکت کَن در مورد این اپلیکیشن گفت: "این فن آوری دستیابی به موفقیتی است که شرکت ها برای جمع آوری اطلاعات درباره ی احساسات مشتریان و پردازش حالات چهره ی آنان بپردازند که این اطلاعات به فروشندگان بزرگ به خصوص خرده فروشان اجازه می دهند که برای فروش حد اکثری خود با استفاده از این برنامه اطلاعات دقیق تری نسبت به مشتریان خود کسب کنند. "